Promote Your Service? Contact Us

Name

Email *

Message *

Kursus SICW di Tapak Binaan

Kami jurulatih kad hijau, akan membuat kelas kad hijau yang paling murah di SELURUH MALAYSIA. Bermula Februari 2021, kami TELAH MENGHENTIKAN kelas awam/terbuka dan beralih semula kepada kelas tertutup/private iaitu INHOUSE TRAINING di site masing-masing.


Susulan situasi tidak menentu Covid-19 yang melanda negara, TMH Padu di Akademi Kad Hijau memutuskan hanya membuat kelas private.


Kami menyediakan SICW inhouse training dengan CAJ PENGURUSAN MINIMA kerana dibuat di tapak binaan sendiri. Jadi anda tidak perlu menyewa sebuah bas atau van untuk menghantar pekerja anda ke pusat latihan. Zaman sekarang shopping online pun ada courier cost.


TEMPOH

Kursus SICW dengan pihak kami boleh dibuat secepat 14 hari.


BAYARAN

Bayaran kami yang terendah iaitu RM 1,000 sahaja sekitar Kuala Lumpur untuk separuh kelas.

Bayaran di kawasan lain Semenanjung Malaysia pula adalah RM1,750 sahaja.


Tiada lagi caj melalui CIDB. Cuma ini sahaja bayaran yang perlu dibuat.


Namun begitu, utk mengelakkan bayaran terendah ini dimanipulasi, sebut harga (quotation) hanya diberi kepada kontraktor yg TELAH bersetuju dgn harga yg dinyatakan sahaja, dilarang meminta sebut harga kami utk tujuan perbandingan harga dgn jurulatih yg lain.

Sila hubungi terus jurulatih terbabit: 019-6782385 atau 019-3687814 (Puan Mastura) untuk pertanyaan kelas di tapak binaan sahaja, pertanyaan memproses kad hijau sila hubungi CIDB

Thursday, July 6, 2017

Membuat Kad Personnel Binaan untuk bekerja di tapak binaan, Malaysia



Apa itu Kad Personnel Binaan atau dipanggil Kad Hijau CIDB? 

Ia adalah satu program bersepadu yang melibatkan pendaftaran dan akreditasi Personel Binaan untuk meningkatkan tahap keselamatan di tapak kerja pembinaan.

Mengapa anda mesti mendaftar?

Memastikan Pekerja Binaan menyedari tentang keselamatan dan kesihatan di tapak bina. Perbezaan kursus ini berbanding yang lain ialah modul yang disediakan oleh CIDB merangkumi semua topik secara meluas dalam masa sehari tarikh berkursus.

Apakah komplikasi sekiranya pekerja tidak mempunyai Kad Personnel Binaan ini?

CIDB sentiasa membuat pemeriksaan dari semasa ke semasa di tapak binaan secara mengejut, Sekiranya didapati ada pekerja binaan yang tidak mempunyai kad personnel binaan/kad hijau ini, denda RM 5 ribu akan dikenakan kepada majikan, untuk setiap seorang pekerja. Berapa ramaikah pekerja di dalam tapak binaan anda?

Siapa Kami?

Kami adalah pusat latihan dan tenaga pengajar yang ditauliahkan oleh CIDB Malaysia. Kami mempunyai beberapa jurulatih yang mengendalikan kursus kad hijau di tapak binaan.  Demi membantu para kontraktor menyelesaikan masalah mereka, kami menerima short notice dengan syarat dokumen mestilah lengkap dan syarikat pekerja berdaftar dengan CIDB. Kad hijau akan siap dalam masa 5 hari bekerja selepas bayarn penuh dibuat. Kebiasaannya kursus dibuat saat akhir sebelum adanya audit dan pemeriksaan namun begitu untuk mengelakkan kesesakan kursus saat akhir, majikan dinasihatkan membuat persediaan awal.

Kami menawarkan harga terendah dalam pasaran iaitu RM35 seorang meliputi semua kawasan utama zon tengah iaitu IPOH / KUANTAN / KL / SELANGOR / MELAKA / NEGERI SEMBILAN. Untuk maklumat selanjutnya, boleh hubungi 019-3687814 (Puan Aida) untuk mengendalikan kursus dengan kadar segera di tempat anda.


The Background of Principal Trainer

Name : Aida Mastura
Location: Kuala Lumpur, MALAYSIA
Education: Degree of ESC, University Putra Malaysia (UPM), MALAYSIA
Career Highlighted: Environmental Manager, MRT Project Jajaran Sg. Buloh to Kajang
Status: Married
Language: English & Malay Language & Arabic
Nationality: Malaysian
Race: Malay / Asian

The Background of Second Trainer

Name : Prabu a/l Engkiah
Location: Kuala Lumpur, MALAYSIA
Education: Msc, Open University, MALAYSIA
Career Highlighted: Safety & Health Officer, with 15 years experience included Dubai high profile project (3 years)
Status: Married
Language: English & Malay Language & Tamil
Nationality: Malaysian
Race: India / Asian


No comments:

Post a Comment

Temporary Pass