Promote Your Service? Contact Us

Name

Email *

Message *

Kursus SICW di Tapak Binaan

Kami jurulatih kad hijau, akan membuat kelas kad hijau yang paling murah di SELURUH MALAYSIA. Bermula Februari 2021, kami TELAH MENGHENTIKAN kelas awam/terbuka dan beralih semula kepada kelas tertutup/private iaitu INHOUSE TRAINING di site masing-masing.


Susulan situasi tidak menentu Covid-19 yang melanda negara, TMH Padu di Akademi Kad Hijau memutuskan hanya membuat kelas private.


Kami menyediakan SICW inhouse training dengan CAJ PENGURUSAN MINIMA kerana dibuat di tapak binaan sendiri. Jadi anda tidak perlu menyewa sebuah bas atau van untuk menghantar pekerja anda ke pusat latihan. Zaman sekarang shopping online pun ada courier cost.


TEMPOH

Kursus SICW dengan pihak kami boleh dibuat secepat 14 hari.


BAYARAN

Bayaran kami yang terendah iaitu RM 1,000 sahaja sekitar Kuala Lumpur untuk separuh kelas.

Bayaran di kawasan lain Semenanjung Malaysia pula adalah RM1,750 sahaja.


Tiada lagi caj melalui CIDB. Cuma ini sahaja bayaran yang perlu dibuat.


Namun begitu, utk mengelakkan bayaran terendah ini dimanipulasi, sebut harga (quotation) hanya diberi kepada kontraktor yg TELAH bersetuju dgn harga yg dinyatakan sahaja, dilarang meminta sebut harga kami utk tujuan perbandingan harga dgn jurulatih yg lain.

Sila hubungi terus jurulatih terbabit: 019-6782385 atau 019-3687814 (Puan Mastura) untuk pertanyaan kelas di tapak binaan sahaja, pertanyaan memproses kad hijau sila hubungi CIDB

Tuesday, July 2, 2019

Kad Hijau Foreigner hanya RM130

Salam sejahtera,

Kad Hijau foreigner yang telah siap 
Selain kelas kad hijau, saya juga membuat kad hijau utk foreigner dan local. Harga saya adalah yg terendah dikalangan ejen & trainer, iaitu seperti berikut:

1-Foreigner RM130 (dgn sijil)
2-Local RM110 (dgn sijil)

Kalau nak saya uruskan dari kelas lagi boleh bayar 150 je nanti saya akan beri tarikh2 yg sesuai. Kad hijau (Foreigner) akan keluar dalam tempoh sebulan manakala local seminggu jika tak kena biometrik. Kad hijau selalunya saya courier ke ofis masing-masing. Cara nak buat kad hijau saya perlukan majikan hubungi saya dgn sijil pelajar: 019-3687814 (Aida Melissa) kalau belum ada sijil lagi kena attend kelas dulu.

Selepas online submission, prosedur CIDB mengambil masa sebulan untuk kad hijau disiapkan. Sementara itu bolehlah print temporary pass yang boleh digunakan untuk masuk kerja di mana-mana site seperti Petronas, MRT, JKR dll

Temporary Pass yang boleh print selepas online submission sementara menunggu kad hijau siap




No comments:

Post a Comment

Temporary Pass